TERMENI SI CONDITII
Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online, de pe site-ul www.iSalon.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului si ale cumparatorului (clientului, consumatorului). Vanzator si operator al operatiunilor online este Produse Online 24H SRL avand sediul social: Bucuresti, Str. Piata Natiunile Unite 3-5 Sector 4
iSalon, ca marca inregistrata la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) cu numarul 00659 din 2019.
Pentru informatiile de contact va rugam sa consultati sectiunea contact de pe site(aceasta sectiune este parte din termenii si conditiile prezente).
Relatia dintre parti este reglementata de urmatoarele acte normative:
OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor cu modificarile si completarile ulterioare.
OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Legea 365/2002 privind comertul electronic, cu modificarile si completarile ulterioare.
DEFINITII:
Vanzator – (care detine marca inregistrata iSalon)
Contract de vanzare - orice contract in temeiul caruia vanzatorul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre client (consumator, cumparator), iar clientul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora.
Consumator (client, cumparator) - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.
Cos cumparaturi – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/clientului sa adauge produse care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior.
Site – magazinul online gazduit la adresa www.iSalon.ro.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona produse de pe site.
Procesata - orice comanda care a fost plasata pe site de catre un Cumparator urmeaza a fi verificata disponibilitatea produsului, functionalitatea acestuia, apoi clinetul va primi un aple telefonic sau un email de confimrare ca acea comanda poate fi onorata si expediata catre Cumparator.
Produse - orice buncare urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
DISPONIBILITATEA PRODUSELOR:
Produsele prevazute pe site-ul www.isalon.ro pot avea una dintre urmatoarele disponibilitati:
In situatia in care un produs nu este disponibil in stoc ( stoc epuizat/ momentan indisponibil) ulterior plasarii comenzii de catre client, vanzatorul va efectua toate demersurile in vederea livrarii catre client a comenzii.
Totusi, daca in urma acestor demersuri, bunurile nu pot fi obtinute in vederea livrarii, clientul va fi informat de indata.
COMANDA PRODUSELOR:
In vederea comandarii produselor de pe site-ul www.iSalon.ro persoana interesata trebuie sa acceseze site-ul mai sus prevazut.
In vedere plasarii comenzii clientul va selecta produsele pe care doreste sa le achizitioneze adaugandu-le in cosul de cumparaturi.
In vederea finalizarii comenzii clientul trebuie sa completeze formularul destinat acestei etape, apoi sa selecteze butonul "plaseaza comanda".
Ulterior acestei proceduri, clientul va primi din partea vanzatorului un mesaj prin care i se va aduce la cunostiinta faptul ca a fost preluata comanda acestuia in vederea.
Preluarea comenzii consta in operatiuni interne desfasurate in vederea comunicarii si desfasurarii in conditii optime a departamentelor responsabile.
Comenzile se preiau in functie de data la care au fost plasate.
!Important: prin preluarea comenzii nu se intelege livrarea comenzii.
Ulerior preluarii comenzii, aceasta este transmisa(comunicata) departamentului responsabil in vederea identificarii, selectării, ambalarii produselor ce fac obiectul comenzii.
Dupa ce produsele au fost indentificate, selectate, ambalate acestea sunt transmise spre livrare curierului conform comenzii plasate.
Procedeul privind identificarea, selectarea si ambalarea produselor(in vederea transmiterii curierului-colet) ce fac obiectul comenzii se efectueaza in 1-2 zile lucratoare, de la preluarea comenzii.
LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor pe teritoriul Romaniei se realizeaza in termen de 1-3 zile lucratoare de la identificarea, selectarea si ambalarea produselor.
In momentul in care produsele ce au facut obiectul comenzii(coletul) au fost transmise curierului, clientul va fi notificat(a) printr-un sms.
Comenzile nu se cumuleaza, fiecare comanda plasata este de sine statatoare. Nu se pot plasa mai multe comenzi, iar ulterior sa se cumuleze.
De exemplu, daca un client plaseaza 2 comenzi, ambele cu taxa de curierat, atunci comenzile vor fi colectate separat si va achita taxa de curierat pentru fiecare. Fiecare colet va contine produsele pe care clientul le-a adaugat in comanda respectiva.
Termenele de livrare prevazute la prezenta sectiune pot suferi modificari datorita interventiei unor factori obiectivi ce nu tin de vointa vanzatorului, astfel pot exista intarzieri din diverse motive precum(fara a se limita la acestea): sarbatorile legale, conditiile meteo nefavorabile, perioadele de reduceri, perioadele aglomerate, problemele tehnice intervenite independent de vointa vanzatorului, etc.
COMENZI TELEFONICE
Plasarea comenzilor telefonice se realizeaza pe propria raspundere iSalon nu este raspunzator pentru eventualele erori/neintelegeri privind adresa, numar de telefon, produse, nuante de culori etc.
ANULARE COMENZII:
Exista situatii in care o comanda nu poate fi livrata clientului, din diverse motive (produs indisponibil, nerespectarea kiturilor, date livrare incomplete/incorecte etc.). In acest caz, clientul este contactat telefonic de catre un reprezentant Call Center. In cazul in care clientul nu raspunde la telefon, atunci va primi instiintare in scris, printr-un e-mail, cu situatia in cauza si solicitarea de raspuns. In cazul in care clientul nu ne contacteaza in termen de 48 ore (zile lucratoare), printr-un reply la mailul de instiintare sau telefonic la 0750 118 861 (de luni-vineri, intre 9:00-17:30), comanda este anulata automat in sistem.
De asemenea si clientul poate beneficia de dreptul privind anularea comenzii, in situatia in care aduce la cunostinta vanzatorului intentia sa, inainte de incheierea contractului.
Clientul poate anula comada in situatia in care acesta informeaza vanzatorul despre intentia sa inainte de predarea comenzii curierului in vederea transportului.
PRETUL :
Preturile produselor sunt exprimate in RON, iar TVA-ul este inclus in pretul afisat. Pretul pentru persoanele juridice si cele fizice la unele produse pot fi putin diferite.
Pretul final platit de catre client este format din pretul de achizitie al produsului la care se adauga costul de transport. iSalon nu percepe nicio alta taxa suplimentara. Toate produsele vor fi livrate in limita stocului disponibil. Voucherele sau alte modalitati de fidelizare nu sunt transferabile si nu pot fi cumulate.
Taxa de transport se calculeaza la suma efectiv platita, dupa aplicarea cuponului de reducere.
Probleme colet livrat.
In cazul in care produsul ajunge la dvs spart, deteriorat din cauza transportului, produs incomplet (piese lipsa), produs gresit sau nuanta diferita, va rugam sa ne anuntati telefonic sau e-mail in maxim 72h de la receptia coletului pentru a putea verifica greseala si rezolva cat mai repede posibil.
Pretul de transport va fi afisat la fiecare comanda in parte, in cadrul sectiunii "Finalizeaza comanda’’.
Preturile sunt valabile incepand cu publicarea acestora, cu exceptia cazurilor in care există erori materiale, in special dar fara a se limita la acestea, in cazul preturilor care au fost afisate cu greseli evidente, semnificativ diferite de valoarea de comercializare sau cele afisate din cauza unei erori de sistem.
In acest caz, vanzatorul nu este obligat sa livreze produsul la pretul eronat. Vanzatorul va informa clientul referitor la acest aspect si va oferi livrarea produsului/produselor la pretul real.
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE SI DE SECURITATE A DATELOR:
iSalon prelucrează date cu caracter personal in urmatoarele scopuri:
Datele cu caracter personal ale utilizatorilor pot fi transmise catre si pot fi prelucrate de catre anumiti terti (furnizorii si partenerii de afaceri) in scopuri de marketing sau de furnizare a serviciilor, in conformitate deplina cu Ghidul privind prelucrarea datelor personale in magazinul online iSalon.ro. Totodata, datele personale ale utilizatorilor pot fi transmise institutiilor sau autoritatilor publice atunci cand exista o obligatie legala in acest sens ori la solicitarea acestora sau instantelor judecatoresti in vederea exercitarii dreptului la aparare.
iSalon va folosi datele personale ale utilizatorilor in scopul de a-i notifica asupra ofertelor promotionale si asupra noutatilor prin newsletter-ul site-ului si de a transmite cupoane, felicitari sau alte mesaje. Datele personale introduse de utilizatori sunt necesare pentru confirmarea comenzii, pentru livrarea produselor comandate si pentru o colaborare ulterioara optima intre iSalon.ro si clientii sai. In cazul in care clientul nu mai doreste primirea newsletter-ului, se poate dezabona printr-un simplu click pe link-ul primit prin email de la iSalon.ro sau in orice alt mod pus la dispozitie de iSalon.ro.
iSalon nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dvs. explicit, cu exceptia cazurilor mentionate in cadrul Ghidului privind prelucrarea datelor cu caracter personal pe website-ul iSalon.ro.
iSalon prelucreaza datele utilizatorilor pentru perioada necesara indeplinirii scopurilor pentru care acestea au fost colectate si conform politicilor iSalon de retentie a datelor personale. In anumite cazuri, unele prevederi legale pot impune sau permite pastrarea datelor pentru o perioada mai indelungata. Datele utilizatorilor vor fi pastrate pe perioada detinerii unui cont de client si/sau a achizitiilor online de webiste-ul iSalon. Dezactivarea contului de client din Magazinul Online va atrage stergerea au anonimizarea datelor utilizatorilor astfel incat sa excluda identificarea acestora in sistemele de evidenta a datelor ale iSalon, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala sau interes legitim de stocare a datelor pe o perioada mai lunga
Datele utilizatorilor vor fi prelucrate exclusiv in scopul declarat de iSalon si numai pana la momentul retragerii de catre utilizator a consimtamantului acordat in acest, exceptand cazurile in care exista o obligatie legala de mentinere a acestora pentru o perioada mai lunga, precum raportarea datelor la autoritatile publice sau exercitarea dreptului de aparare in justitie.
Colectarea, prelucrarea, stocarea si transmiterea datelor vor fi efectuate in conditiile Ghidului pentru prelucrarea datelor personale pe website-ul iSalon.ro.
DREPTURILE DE AUTOR:
Intregul continut al www.iSalon.ro este protejat conform legii dreptului de autor si a legilor privind dreptul la proprietate intelectuala si industriala. iSaloneste marca inregistrata a societatii iSalon. Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente apartinand site-ului www.iSalon.ro se pedepseste conform legilor in vigoare. Continutul acestui website (text, grafica, logo, icon-uri, imagini) sunt proprietatea societatii iSalon si cad sub incidenta dreptului de autor prevazut de legea romana. Dreptul de autor pentru anumite texte (articole) reproduse sau adaptate de noi a fost emis de autorii mentionati la sfarsitul acelui text. Dreptul de autor pentru siglele si sloganele partenerilor si colaboratorilor nostri le apartin acestora, si sunt reproduse cu acceptul lor.
Pentru a raporta orice problema legata de drepturile de proprietate intelectuala, te rugam sa ne scrii la adresa de email produseonline24h@gmail.com
LIMITAREA RASPUNDERII:
Utilizarea website-ului ww.iSalon.ro se face pe propriul risc. Acest website este oferit astfel cum este disponibil, fara reprezentari si garantii (spre exemplu, disponibilitate, acuratete sau forma completa), iSalon. limitandu-si raspunderea fata de oricare si toate cele mai sus mentionate.
Accesand website-ul, sunteti de acord cu Limitarea Raspunderii. Daca nu sunteti de acord cu termenii si conditiile din aceasta sectiune, va solicitam sa incetati utilizarea website-ului.
iSalon, nu vor fi raspunzatori fata de dumneavoastra sau alte terte parti pentru niciun fel de daune directe sau indirecte, sau pentru alte prejudicii de orice alta natura in legatura cu utilizarea acestui website, orice continut aflat pe website sau accesat prin utilizarea acestuia.
Recunoasterea si acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor din cadrul acestui document constituie o alocare corecta a riscurilor asumate si a raspunderii.
Sunt interzise linkurile catre website fara permisiunea scrisa explicita a iSalon Framingul (incadrarea site-ului intr-un alt site), mirroring-ul (copierea) site-ului, scraping-ul (copierea de continut de pe site si republicarea in alta locatie) si alterarea datelor disponibile pe website sau a continutului acestuia in orice forma si prin orice metoda sunt strict interzise.
GARANTIA PRODUSELOR:
Toate produsele comercializate de catre www.iSalon.ro beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare. Produsele sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantia legala de conformitate, conform dispozitiilor Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului, cu modificarile si completarile ulterioare coroborate cu dispozitiile Legii nr, 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestor, cu modificarile si completarile ulterioare.
Daca un produs (colet) ajunge la dvs in stare deteriorata, cereti-i curierului sa va ofere un proces verbal semnat ca coletul a ajuns deteriorat.
Produsele electronice/electrice cumparate prin intermediul www.iSalon.ro beneficiaza de garantia comerciala, acordata de producator pentru o perioada determinata, conform fiecarui produs in parte. Astfel, fiecare produs electronic/electric livrat va fi insotit de certificatul de garantie sau declaratie de conformitate, cu specificatiile producatorului sau ale importatorului.
In situația in care produsele electronice se defecteaza si acestea beneficiaza de perioada de garantie prevazuta mai sus, clientul poate transmite la adresa prevazuta in prezenta sectiune/contact- produsul defect in vederea efectuarii de reparatii.
In acest caz, costul transportului se achita dupa cum urmeaza: clientul suporta cheltuielile de transport la trimiterea produsului in service, iar vanzatorul va suporta cheltuielile de transport la trimiterea produsului catre client.
RETURNAREA PRODUSELOR
In conformitate cu dispozitiile ORDONANTEI DE URGENTA nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu modificarile si completarile ulterioare, clientul (persoana fizica nu juridica) beneficiaza de dreptul de retragere dintr-un contract incheiat la distanta(returul produselor).
Clientul (persoana fizica) beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri, daca produsul este exact cum l-a primit si nu prezinta urme de folosire (uzura) decat cele legate de livrare si returnarea produsului. Valoarea cash poate fi restituita doar persoanelor juridice care pot emite o chitanta, iar restituirea valorii produselor returnate de catre persoanele fizice se va face in contul bancar pe care acestea il vor lasa la completarea formularului de retur in sectiune observatii sau cash prin curier, insa toate taxele de retur vor fi suportate de client.
Vezi sectiunea: Retur.
INFORMATII, COMUNICARI
Persoanele care viziteaza site-ul www.iSalon.ro, pot face comentarii si orice alte comunicari pe formularele de contact si/sau comanda, pot impartasi informatii sau pareri pe forumul fiecarui produs in parte sau pe adresa de e-mail produseonline24h@gmail.com, atat timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator sau defaimator. In cazul in care ne sunt trimise informatii, materiale, documente, prin orice metoda posibila incluzand e-mail, posta, formulare online, se va considera ca utilizatorul confera societatii iSalon dreptul nelimitat, gratuit, irevocabil de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, de a distribui si prezenta aceste informatii prin orice mijloace.
Plasarea unei comenzi pe iSalon.ro sau confirmarea automata a acesteia nu poate fi considerata ca o infiintare contractuala si nu constituie un precontract.
CONCILIERE CLIENTI
In situatia in care exista anumite incidente care nu pot fi solutionate ca urmare a discutiei purtate pe e-mail, telefon cu persoanele responsabile, se poate apela la o conciliere interna gratuită cu d-ul Scutaru.
In acest sens, clientul trebuie să trimita un e-mai la adresa comandaproduseonline@gmail.com. Termenul de răspuns este de 1-2 zile lucratoare de la confirmarea primirii mailului.
FRAUDA
Orice incercare de a accesa date personale ale altui utilizator sau de a altera/modifica continutul www.iSalon.ro, de a afecta serverul pe care ruleaza site-ul, va fi considerata tentativa, iSalon rezervandu-si dreptul de a formula plangerea penala impotriva celor care au incercat faptele descrise mai sus. uda constituie si plasarea unei comenzi cu adresa falsa sau date de identificare false. In acest caz vor fi anuntate organele competente pentru a solutiona cazul.
LITIGII
Societatea iSalon, proprietara marcii iSalon.ro, va face tot posibilul ca toate eventualele neintelegeri privind orice tip de disputa intre parti sa fie rezolvate pe cale amiabila de catre reprezentantii lor. In cazul in care rezolvarea neintelegerilor nu este posibila pe cale amiabila, solutionarea litigiilor va reveni instantei judecatoresti competente din Romania.