0752 529 736
COMENZI TELEFONICE 08:00 - 22:00

Termeni & Conditii

CONDITIILE ACCEPTATE:

      Daca ati accesat sau urmati sa accesati acest site web si/sau a oricarei pagini a acestuia sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii de utilizare nu accesati acest site. 

Comanda minima 40RON ce poate fi onorata pe site.

Ne rezevam dreptul a alege clientii.

Va multumim ca ati accesat site-ul nostru.Toate produsele comercializate de noi beneficiaza de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale.

Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte cumparatorii in cazul aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide:
  In cazul in care produsul cumparat necesita service in perioada de garantie, va rugam sa ne contactati la tel:0752 529 736
  Garantia se asigura prin trimiterea produsului/produselor la adresa comunicata de catre un operator al magazinului nostru online. Trimiterea produselor se va efectua numai prin Curierat Rapid. Nu trimiteti produse catre firma noastra fara a ne contacta in prealabil.
  Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite in service decat corect ambalate in colete. Coletul va contine obligatoriu certificatul de garantie in original, elementele de identificare intacte (numar serial sau ambalajul original) precum si toate accesoriile de care produsul este insotit.
  Diagnosticarea defectelor se face in cel mult 24-48 de ore de la receptia coletului, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp, dar nu mai mult de 10 zile, ne obligam sa comunicam cumparatorului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea timpului la care produsul va fi readus la conformitate. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul receptionarii produsului de catre firma noastra, pana la aducerea produsului in starea de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.
  Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele folosite in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipularea incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor.
 Termenul de garantie incepe de la data vanzarii.

  Returul produselor se supune Ordonanta Guvernului nr. 6 din 2016 privind regimul juridic al contractelor la distanta: Cumparatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, fara nici o avarie, in stare perfeca de functionare (adica nu prezinta nici o defectiune), inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Denuntarea la cumparare se face numai in scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin intermediul Postei Romane sau curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sunt livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intru cat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului. Persoanele juridice nu beneficiaza de dreptul de retur (Doar in conditia in care s-a comandat un produs si din greseala clientul a primit cu totul alt produs, acesta va fi inlocuit pe cheltuiala comerciantului sau se va restitui contravaloarea produsului). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client tur - retu iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mai scurt timp dar nu mai mult de 15 de zile de la receptie. Coletele cu produsul/produsele ce urmeaza a fi returnate se trimit la adresa centrului nostru de service sau le puteti preda personal la sediul magazinului nostru din Bucuresti.

Nu trimiteti colete cu ramburs! Acestea nu vor fi ridicate!

Administratorul iSalon (www.isalon.ro) face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare). Atentie: fotografiiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard. 

Ne rezervam dreptul de a modifica in orice moment continutul acestui acord, fara notificarea prealabila a persoanelor care il utilizeaza, denumite in continuare "Utilizatori". Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii si conditiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta in orice moment. 

Renuntarea la cumparare:

Aveti posibilitatea de a returna produsele achizitionate in termen de 15 zile calendaristice.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Pur si simplu v-ati razgandit sau nu va mai place produsul. Produsul trebuie returnat ca nou, in cutia originala si cu toate accesoriile incluse.
     
  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
     
  • Produs nefunctional in primele 24h de la receptia coletului. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau telefonice.
     
  • Produs cu colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.
     
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat. Costurile de retur cad in sarcina magazinului nostru.
     

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile calendaristice.
de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in conformitate cu dispozitiile Ordonanta Guvernului nr. 6 din 2016

Produsul pe care urmeaza sa-l returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, cu toate accesoriile primite, in stare de functionare,
nedeteriorat. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de utilizare si/sau desfacere ori in
orice alte cazuri in care produsul nu mai poate fi comercializat ca un produs nou.

Vanzatorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului in termen de 14 zile de la data primirii produsului.
Cheltuielile de returnare a produselor intra in sarcina cumparatorului si nu sunt returnate de catre vanzator.

Mentiuni: Produsele consumabile se pot returna doar daca sunt sigilate sau daca nu au fost folosite deloc.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 15 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 15 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

Prelucrarea datelor cu caracter personal - (GDPR) iSalon s-a angajat sa respecte cerintele Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, iSalon are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

Conditii legate de comercializarea produselor

Comandarea de produse prin intermediul acestui site echivaleaza cu acceptarea de catre dumneavoastra ("Cumparatorul") a prezentelor Conditii.

1.Pretul 

Preturile produselor afisate pe site sunt exprimate in lei si includ TVA. Pretul produselor achizitionate este cel specificat in rubrica "Total comanda". In pretul produselor nu intra costurile de livrare si tarifele perceput de casa de curier. Comanda minima este de 30 RON. iSalon.ro isi rezerva dreptul de a nu onora comenzile care sunt sub aceasta valoare. Preturile produselor prezentate pe www.iSalon.ro pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

2. Vanzarea produselor

In cazul in care ati ales modalitatatea de plata la livrare, contractul de vanzare-cumparare intre Cumparator si iSalon.ro se considera incheiat la momentul livrarii produselor si platii contravalorii acestora.

3. Termene de livrare

Termenul de livrare poate varia in functie de produsul comandat si de disponibilitatea sa. In conditii normale termenul de livrare al produselor cumparate prin intermediul magazinului online www.iSalon.ro este de 1-3 zile lucratoare din momentul preluarii comenzii. Produsele sunt livrate prin curier rapid, de obicei in a doua zi lucratoare veti primi pachetul la adresa specificata. In cazul in care nu sunteti gasit la adresa specificata, veti fi sunat de catre firma de curierat pentru a stabili termenul de livrare. In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat, lovit sau desigilat va rugam sa-l refuzati sau sa solicitati curierului sa va semneze procesul verbal precum ca pachetul a ajuns deteriorat (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp,in maxim 24 de ore de la primirea pachetului, pentru remedierea problemei.

4. Taxe transport

Livrarea se efectueaza prin Curier Rapid.

Costurile de livrare sunt:

- 10Lei (TVA inclus) – Bucuresti 

- 15 Lei (TVA inclus) – National (orice localitate din tara)

Costurile de livrare afisate mai sus sunt valabile pentru colete de pana la 1 Kg. Fiecare kg. suplimentar se taxeaza cu 1 Leu/kg. Livrarea se face in orice localitate din Romania si nu se percep taxe de Km suplimentari.

Produsele se livreaza in ambalajul original, sigilat, al producatorului, impreuna cu factura si certificatul de garantie unde e cazul. Pretul produselor nu include servicii de instalare.

5. Modalitati de Plata

Punem la dispozitie 4 modalitati de plata:

 - Plata cash la livrare (Ramburs) - Comanda minima 40lei

 - Plata Online Securizata cu Cardul  - Comanda minima 60lei

 - Plata prin Transfer Bancar  - Comanda minima 100lei

 - Plata cu OP (Ordin de Plata) - Comanda minima 100lei

Introducerea datelor dumneavoastra personale pe acest site sau comunicarea acestora, prin orice alt mijloc, echivaleaza cu acordul dumneavoastra pentru prelucrarea acestor date in conformitate cu Legea 677/2001. Aceste date vor fi folosite de iSalon.ro doar pentru scopul finalizarii comenzilor efectuate de dumneavoastra sau pentru primirea de comunicari comerciale din partea noastra (newsletter) in cazul in care, in formularul de comanda, ati acceptat acest lucru. Potrivit legii, aveti dreptul de acces, interventie si opozitie asupra datelor dvs. personale, in conditiile legii 667/2001.

6. Garantie

Garantia se ofera pentru toate produsele electrice sau mecanice pentru o perioada de 12 luni la persoane la societati comerciale.

Nu fac obiectul garantiei produsele consumabile sau cele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, etc. Nu se accepta la garantie pompe de apa cu cablul de alimentare taiat. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. 

Garantia este solutionata in maxim 20 zile lucratoare de la receptionarea produsului in service. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea clientului.

•  Operatiunile de service in perioada de garantie nu includ : 

- cheltuielile de expediere de la client la centrul de service si inapoi;

 •  Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.  Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

iSalon va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. 

7. Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumpararea produsului fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 10 de zile lucratoare de la receptia produsului returnat. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand  fie la optiunea clientului ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. 

Categorii de produse care se pot returna doar daca sunt sigilate:

1) Consumabile

Returul produselor se supune ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta. 

Nu pot fi returnate produsele care au fost aduse pe comanda (Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.). Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara nici un cost suplimentar din partea clientului, dupa ce in prealabil a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 48 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.


8. Date personale

Introducerea datelor dumneavoastra personale pe acest site sau comunicarea acestora, prin orice alt mijloc, echivaleaza cu acordul dumneavoastra pentru prelucrarea acestor date in conformitate cu Legea 677/2001. Aceste date vor fi folosite de noi doar pentru scopul finalizarii comenzilor efectuate de dumneavoastra sau pentru primirea de comunicari comerciale din partea noastra (newsletter) in cazul in care, in formularul de comanda, ati acceptat acest lucru. Suntem inscrisi in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 28013. Potrivit legii, aveti dreptul de acces, interventie si opozitie asupra datelor dvs. personale, in conditiile legii 667/2001.


9. Limitele responsabilitatii

iSalon  nu poate fi responsabila pentru neonorarea unei comenzi din cauza de forta majora.


10. Transferul dreptului de proprietate

Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate de pe site-ul www.iSalon.ro are loc in momentul primirii confirmarii ca s-a incasat pretul integral pentru produsele comandate, respectiv la momentul platii la livrare, in cazul vanzarii la distanta cu plata la livrare.


11. Legislatia aplicata 


Legislatia aplicata cuprinde prevederi din: Legea 365/2002 privind comertul electronic, Ordonanta guvernului nr.130/2000, republicata in MO. nr. 177/07.03.2008, modificata prin OG 174/2008, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Legea 51/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, Legea 677/2001 privind protectia datelor personale si libera circulatie a acestora, modificata si completata, Legea 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.